četvrtak, 3. kolovoza 2017.

Recenzija: Kate Meader: Vatra i led


Čitam ovu knjigu i prvo što mi padne na pamet je, ljudi moji, ljeto je, grilamo se na visokim temperaturama koje ovaj tjedan idu čak i preko četrdesetke, godišnji premršav (ako ga uopće ima) , voda se ne stigne ni pretvoriti u kockice leda, a već ju sipamo u čaše...Zar nam zaista treba još i knjiga o vatrenim dečkima i vatrogascima?
Onda se sjetim da postavljam suvišna pitanja, jer svatko tko je zavirio među stranice Varte i leda, zna da je odgovor je*eno da
Danas pričamo o prvom nastavku od tri, iz novog serijala Kate Meader koji stiže iz Mozaik knjige.



On je vatreni dečko, a ona ledena kraljica. 
Ona se savršeno odnosi s javnošću, a on se pokušava pristojno odnositi prema njoj. Ali nije mu uvijek lako. Kinsley Taylor je sila prirode, a odlučila je baš njega uzeti na pik i ono...spasiti mu karijeru.
Luke Almeida je, pristojno rečeno, tvrd orah. Kad bi barem malo popustio i dozvolio joj da mu pomogne. Dovraga, ona je uspješna žena i neće njoj neki seksi, arogantan, mišićav, odlučan, neodoljiv... no, uglavnom, neće njoj neki vatrogasac reći kako da obavlja svoj posao. Ako ona želi da se Luke Almeida polugol slika za seksi kalendar, on će se slikati, pa makar ga Kinsley sama morala skinuti.
Hoćete se kladiti?


Prvi iz serijala, roman Vatra i led priča je o dva zabavna i seksi lika, Kinsley i Lukeu. Osobno se ne palim nešto naročito na frajere u uniformama (nije mi baš bitno što momci imaju na sebi tako dugo dok imaju ono nešto u sebi), ali ima nešto primamljivo i grešno kad o njima čitam u knjizi. Valjda se radi o toj čitateljskoj slobodi da sama popunim praznine u određenim dijelovima službene odore pa si cijelu sliku skrojim po svojoj mjeri. Tako sam i ovog vatrogasca zamislila taman po svojim standardima.

Vatra i led, osim osim o Kinsley i Lukeu, daje uvid u dinamiku obitelji Dempsey i time postavlja temelje za romane iz ostatka serijala. Likovi su uvjerljivi, upečatljivi i komični, određene scene golicaju našu maštu, a sve upućuje na to kako roman o kojem pričamo predstavlja temelj još jednoj trilogiji koja će nam obilježiti naredne mjesece. Kinleyin britak jezik i Lukeova prikrivena vatra zasigurno će vas ostaviti bez daha, a sigurna sam da ćete, baš poput mene, uživati u njihovim dovitljivim nadmetanjima.


Ako me pamet i internet dobro služe, ovo je prvi serijal u Hrvatskoj o pripadnicima vatrogasnih postrojbi, što ga čini iskorak u novom i dobrom smjeru i prema nesumnjivom uspjehu.
Ostaje nam samo da ostala dva nastavka što prije isprosimo od Mozaika.

Dame, ovo vam je idealno štivo za plažu, tako da pravac knjižara.



Recenziju na engleskom možete naći ovdje.

Voli vas
Rose 💖

2 komentara:

  1. prica mi je dobro zamisljena,al nekako nisam potpuno zadovoljna..cini mi se malo povrsno pisano..al vjerojatno cu procitat i ostale nastavke cisto da vidim sto se dogodilo s ostalim clanovima obitelji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, mene zanima njegova sestra, ona je odlična :D Ja definitivno ne odustajem :P

      Izbriši